HARMÓNIA. ZDRAVIE. KRÁSA

Kto sme?

Mgr. Vanda Leláková
Volám sa Vanda Leláková. Viac ako tri roky pôsobím v oblasti relaxu, zdravia, krásy,...
Hyacinta Kandrová
Volám sa Hyacinta Kandrová. Venujem sa umeniu žiť v zdraví, radosti a kráse. Chápem, že v dnešnom...

Hydratácia - prvý krok v boji proti vráskam

15.02.2012 10:50

Keď máte dvadsať, vaša pleť znesie veľa. Nie je preto potrebné zaoberať sa každodennou starostlivosťou. Ale skutočne? Všetko, čo dnes dávate svojej pleti, alebo ste v minulosti dávali, prípadne nedávali, sa vám čoskoro vráti späť. S adekvátnou starostlivosťou je dobré začať čo najskôr.  V budúcnosti budete mať o to menej práce.

 

O adekvátnej starostlivosti o vašu pleť sa pokojne príďte k nám poradiť, alebo sa opýtajte svojej kozmetičky. Ja vám teraz chcem predstaviť môj najnovší objav. Vedela som o ňom síce už dávno, ale akosi sa mi nezdal nevyhnutný pre starostlivosť o pleť. Preto som ho ani svojim klientkam neodporúčala. Chyba! Odteraz je mnou považovaný sa súčasť základného balíčka starostlivosti o pleť, a to nie len pre ženy.

 

Je vhodný pre SUCHÚ pleť po dvadsať päťke! Dokonca nevyhnutný. Má minimálny obsah vody, takže mimoriadne vhodný v tejto zime. Hydratácia sama o sebe pomáha predchádzať vráskam. Tento krém je dokonca obohatený o špeciálny patentovaný komplex, ktorý napomáha tvorbe PRIRODZENÉHO kolagénu v pleti. Nielen, že dokážete spomaliť proces starnutia, ale do istej miery ho aj zvrátite. Pomôžete svojim bunkám sa regenerovať a tak dodáte svojej pleti iskru. Vaša pleť bude dokonalé hydratovaná a tým aj jemnejšia a hladšia. Navyše zhruba po týždni používania budete môcť zahodiť make up. Aj keď kvalitný make up má ochrannú funkciu.

Pokojne ma kontaktujte a ja vám poskytnem ďalšie informácie, prípadne si ho príďte k nám zdarma vyskúšať.

 

Buďte krásne v každom veku

Vanda

Vaša poradkyňa ohľadne zdravia a krásy